Gyógyszerkiütések

Lap ID: 265> nyomtatható verzió
Lap azonosító: 265
URL cím: http://www.informed.hu/betegsegek/betegsegek_reszletesen/skin/drug/?article_hid=1239
Weblap címsora: Gyógyszerkiütések
Kattints a linkre ha meg szeretnéd látogatni a weboldalt!
Weblap leírása: A gyógyszerek különböző módokon okozhatnak gyógyszerkiütést. A legtöbb gyógyszerkiütés a gyógyszer okozta allergiás reakció. Az első (vagy bármelyik következő) gyógyszeradag bevételét követően a beteg túlérzékennyé válhat az adott gyógyszerre. A gyógyszer következő bevétele allergiás reakciót indíthat el. Rendszerint perceken belül, máskor órák-napok múlva a bőrön kiütés jelentkezik. Egyéb allergiás tünetek - orrfolyás, könnyezés vagy asztmás roham - is kísérhetik a kiütést.
Hirdetés:
Kategória: allergia.wyw.hu
|__ allergia.wyw.hu
     |__ Gyógyszerallergia
Tulajdonos, vagy ajánló: informed.hu
Allergia - wyw.hu
© 2006-2020 Allergia - wyw.hu - http://allergia.wyw.hu/
Allergia katalógus: allergiás megbetegedések, az allergia tünetei, kezelése és megelőzése.